Współpraca

 

Tak jak w życiu chcemy wracać do swoich ulubionych miejsc tak w sieci chcemy tworzyć społeczność, która się wspiera i sobie wzajemnie pomaga. Nie ma tu miejsca na stękaczy, marudy i wiecznie niezadowolonych.

Piszemy o tym co nas interesuje, ciekawi, bawi, inspiruje i wzbogaca. Pomagamy projektantom w organizacji pracy, czasu pracy, PR, zarządzanie firmą i zespołem. Pokazujemy dobre rozwiązania i narzędzia.  Chcemy pokazać  społeczeństwu na czym polega nasza praca aby łatwiej było nam tworzyć a naszym klientom za nią płacić. Uważamy, że siła tkwi we współpracy i wzajemnym szacunku.

Liczymy na Was i Waszą pozytywną energię do dzielenia się swoim doświadczeniem i pomocą z innymi.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mogą ułatwić pracę architektom i projektantom. Sprawić aby nasza praca była bardziej bezpieczna i wydajna.
Obszary zainteresowań Czytelników bloga:

  • współpraca z dystrybutorami, producentami
  • narzędzia do planowania pracy
  • pomoc w zarządzaniu, negocjacjach
  • ubezpieczenia OC, biura, mieszkania, życia
  • oszczędzanie
  • inwestowanie
  • umowy, prawo
  • komputery, oprogramowanie
  • programy 3d , narzędzia do projektowania
  • dotacje, kredyty na działalność
  • kursy, szkolenia, zarządzanie swoim czasem
  • ciekawe publikacje z dziedziny rozwoju oraz architektury i trendów

pomieszczenie socjalne

Kto? Co? Za ile?

Jeśli szukacie miejsca gdzie w jednym miejscu spotykają się projektanci i architekci  dobrze trafiłeś. Jeśli masz atrakcyjną ofertę dla naszych czytelników pisz śmiało na przedsiebiorczyarchitekt@gmail.com .

Drodzy projektanci aby ułatwić Wam pracę tworzymy miejsce do budowania dobrych relacji pomiędzy architektami a sprzedawcami. Jeśli macie jakieś pomysły, jak można by było skutecznie uprościć wspólne działania, umowy, sposoby rozliczenia i zamawiania produktów piszcie. Jeśli sprzedawcy mogą ułatwić Wam życie piszcie jak wy to widzicie. Wszystkie sugestie są mile widziane.

Opinie czytelników

Bardzo podoba mi się temat! Super, że piszecie o częstych błędach – na pewno skorzystam z tych uwag. Dodałabym jeszcze podpunkt o tym, żeby telefoniczne uwagi od klienta lub wszelkie uwagi nie pisemne, podsumować e-mailem. Po kilku miesiącach łatwo zapomnieć o niektórych drobnych ustaleniach, które później mogą okazać się znaczące. Pozdrawiam, Ola PS. Poproszę o ten wirtualny exel 😀