Tak jak w życiu chcemy wracać do swoich ulubionych miejsc, tak w sieci chcemy tworzyć społeczność, która się wspiera i sobie wzajemnie pomaga. Nie ma tu miejsca na hejt i wiecznie niezadowolonych.
Piszę o tym, co mnie interesuje, ciekawi, bawi, inspiruje i wzbogaca. Pomagamy projektantom w organizacji pracy, czasu pracy, zarządzanie firmą i zespołem. Pokazuje dobre rozwiązania i narzędzia. Chcę pokazać społeczeństwu, na czym polega praca projektanta wnętrz. Dzięki temu klienci będą wiedzieli, za co płacą, a my zyskamy zrozumienie i partnerskie relacje z inwestorem.
Liczę na Was i Waszą pozytywną energię do dzielenia się swoim doświadczeniem i pomocą z innymi.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mogą ułatwić pracę architektom i projektantom wnętrz. Jeśli masz coś, co sprawi, aby nasza praca była bardziej bezpieczna i wydajna pisz na kontakt@atoato.pl
Obszary zainteresowań Czytelników bloga:
- współpraca z dystrybutorami, producentami
- próbniki materiałów dla architektów
- narzędzia do planowania pracy
- pomoc w zarządzaniu, negocjacjach
- ubezpieczenia OC, biura, mieszkania, życia
- oszczędzanie
- inwestowanie
- umowy, prawo
- komputery, oprogramowanie
- programy 3d, narzędzia do projektowania
- dotacje, kredyty na działalność
- kursy, szkolenia, zarządzanie swoim czasem
- ciekawe publikacje z dziedziny rozwoju oraz architektury i trendów
Kto? Co? Za ile?
Jeśli szukasz miejsca, gdzie w jednym miejscu spotykają się projektanci i architekci, dobrze trafiłeś. Jeśli masz atrakcyjną ofertę dla naszych czytelników, pisz śmiało na kontakt@atoato.pl.
Drodzy projektanci, aby ułatwić Wam pracę, tworzymy miejsce do budowania dobrych relacji pomiędzy architektami, sprzedawcami i klientem. Jeśli macie jakieś pomysły, jak można by było skutecznie uprościć wspólne działania, umowy, sposoby rozliczenia i zamawiania produktów piszcie. Wszystkie sugestie są mile widziane.
Opinie czytelników
Bardzo podoba mi się temat! Super, że piszecie o częstych błędach – na pewno skorzystam z tych uwag. Dodałabym jeszcze podpunkt o tym, żeby telefoniczne uwagi od klienta lub wszelkie uwagi nie pisemne, podsumować e-mailem. Po kilku miesiącach łatwo zapomnieć o niektórych drobnych ustaleniach, które później mogą okazać się znaczące. Pozdrawiam, Ola PS. Poproszę o ten wirtualny exel 😀
Napisz do nas
Kontakt
kontakt@atoato.pl