Czas na jedyne takie wyzwanie dla projektantów wnętrz!

Skok motywacji i wiara, że możemy góry przenosić. Znasz to? Cóż. Możemy wiele, ale motywacja nie jest do tego warunkiem koniecznym i bardzo często, kiedy entuzjazm opada – poddajemy się. 

Drugą stroną medalu jest planowanie optymistyczne. Jeśli mamy cel „więcej zarabiać”, to od razu miliony. Jeśli chcemy „mniej pracować”, to od razu 4 godziny dziennie, choć do tej pory pracowaliśmy 12h, ale jakoś to będzie, prawda?

Mam nadzieję, że zaczynasz bardziej trzeźwo patrzeć na swoje cele, a to, o czym piszę, już Ciebie nie dotyczy. I co najważniejsze – wziąłeś kalendarz w dłoń i zacząłeś planować!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o planowaniu czasu pracy architekta, zapoznaj się z tym wpisem.

tekst alternatywny

Możesz wierzyć lub nie, ale sama złapałam się na tym, że chciałam zbyt dużo, w zbyt krótkim czasie. Jednak nic straconego – usiadłam, dokładniej zaplanowałam swoje działania, patrząc nieco mniej optymistycznie na kontekst, który mam i ilość zadań, która ma być zrobiona.

Efekt? Krok po kroku realizuję i będę realizować swoje cele.

Ty też tak możesz! 

Czy bywa trudno? Oczywiście, że tak! Jednak kolejne wiadomości pełne serdeczności i zadowolenia od moich kursantów oraz szczęśliwi klienci naszego biura Atoato, bardzo dobrze i skutecznie równoważą ten stan.

Czy poddajesz się przed metą?

Największym problemem wszystkich osób, które chcą zacząć coś zmieniać, jest poddawanie się tuż przed metą lub na starcie. Pierwsze może wynikać ze zmęczenia, drugie – z chaosu i braku planu. Jednak, od samych postanowień i planów, przynajmniej jak mi wiadomo, jeszcze nigdy nic nie stworzono, ani się nie zmieniło. Trzeba działać!

Nie byłabym sobą, pozostawiając Cię z tym wszystkim. No bo jak to? Piszę artykuł, podburzam noworoczne postanowienia i ot tak poprzestanę tylko na tym? Co to, to nie! Dlatego przygotowałam dla Ciebie coś super hiper ekstra. Jeśli podasz mi rękę i pozwolisz się poprowadzić krok po kroku, to zapewniam Cię, że możesz dużo łatwiej i bardzo wiele zmienić. 

Pewnie teraz pomyślisz „Aha, jasne. To ile mam zapłacić?”. Otóż wcale nie będę Cię namawiać do kupna czegokolwiek w moim sklepie.

karty pracy architekt wnetrz checklista

Zaczynamy drugą edycję bezpłatnego wyzwania dla projektantów wnętrz „ABC Przedsiębiorczego Architekta”.

Otrzymasz ode mnie 12 maili tematycznych, jeśli tylko zapiszesz się na listę – link znajdziesz na końcu tego artykułu. Każdy mail będzie poświęcony jednemu tematowi.

Dzięki temu będziesz mógł całkowicie zaplanować swój rozwój!

Zapisz się na listę i odbierz dodatkowe, bezpłatne karty pracy!

Czy postanowiłeś sobie, że zwiększysz swoje zarobki? 
Będziesz mieć więcej klientów? Mniej pracować? Mieć więcej czasu dla siebie? Robić mniej poprawek? 

Pomogę Ci to osiągnąć, jeśli tylko zechcesz i zaczniesz działać według moich wskazówek. 

Podejmujesz wyzwanie dla projektantów wnętrz? 

W tym cyklu możesz spodziewać się aż 12 tematów! 

  1. Strategia marki
  2. Proces projektowy
  3. Planowanie
  4. Tworzenie oferty
  5. Analiza potrzeb klienta
  6. Wytyczne / brief
  7. Praca z klientem
  8. Marketing, promocja i współpraca
  9. Inwentaryzacja i nadzory
  10. Dokumentacja i wiedza techniczna, błędy projektowe
  11. Codzienność projektanta wnętrz, delegowanie zadań i budowanie zespołu
  12. Prawo i formalności 

Jeśli podnosisz rzuconą ci rękawice i chcesz popracować nad ulepszeniem swojego biznesu, zapisz się na wyzwanie. Nie odwlekaj swojego sukcesu na później!

Teraz Twój ruch – ZAPISZ SIĘ na bezpłatne wyzwanie dla projektantów wnętrz już teraz!

Po zapisie na wyzwanie, śledź na bieżąco mój fanpage Przedsiębiorczy Architekt oraz dołącz do mojej zamkniętej grupy na Facebooku, aby mieć dostęp do wszystkich darmowych odcinków #ABC Przedsiębiorczego Architekta, które do tej pory nagrałam!

tekst alternatywny
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial