Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020
- Nie sprzedawaj. Ludzie nie lubią, jak im się coś sprzedaje. Wolą mieć poczucie, że sami coś wybierają i decydują, co kupują. Pokazuj, jak działasz i co robisz.
- Rozbij obiekcje. Rozwiąż na oczach klienta jakiś jego problem. Może być krótkie wideo lub relacja foto plus krótki tekst.
- Wiele punktów styku. Pozwól, zetknąć się klientowi z tym co robisz, w kilku miejscach w internecie. Pokaż, co potrafisz na blogu, stronie www, portalach społecznościowych, portalach branżowych.
- Reklama – najszybsza i często najtańsza na FB (choć to się zmienia) – możesz bardzo precyzyjnie wybrać grupę docelową. Kolejna opcja google adwords. Planowanie, jakie słowa kluczowe użyć. Zobacz link
- Oferta – przygotuj dobrą ofertę, którą umieścisz na swojej stronie www, FB i innych social mediach. Słowo klucz: Inwestycja – nie wydatek . Pokaż, co zyskuje klient i jakie korzyści otrzymuje dzięki Twojej usłudze.
- Powtarzalność- projekt wnętrz, projekt budynku najczęściej jest oryginalny i niepowtarzalny jednak im więcej tworzysz, tym lepszy się stajesz. Im więcej czasu poświęcasz na projektowanie, tym lepiej będziesz mógł rozwiązać problemy klienta. Co to znaczy? Nie staniesz się Topowym projektantem w 5 minut. Jeśli promujesz się w internecie, musisz to robić regularnie i systematycznie. Nasycasz rynek stopniowo krok po kroku.
- Znajdź swój system zdobywania klienta – może to być mailing, polecenia, współpraca z partnerami z branży B2B. Ważne, aby ten proces stopniowo powiększał bazę potencjalnych klientów.