Ostatnia aktualizacja: 16 kwietnia 2020

  1. Nie sprzedawaj. Ludzie nie lubią, jak im się coś sprzedaje.  Wolą mieć poczucie, że sami coś wybierają i decydują, co kupują. Pokazuj, jak działasz i co robisz.
  2. Rozbij obiekcje. Rozwiąż na oczach klienta jakiś jego problem. Może być krótkie wideo lub relacja foto plus krótki tekst.  
  3. Wiele punktów styku. Pozwól, zetknąć się klientowi z tym co robisz, w kilku miejscach w internecie. Pokaż, co potrafisz na blogu, stronie www, portalach społecznościowych, portalach branżowych.
  4.  Reklama – najszybsza i często najtańsza na FB (choć to się zmienia) – możesz bardzo precyzyjnie wybrać  grupę docelową. Kolejna opcja google adwords.  Planowanie, jakie słowa kluczowe użyć. Zobacz  link 
  5. Oferta – przygotuj dobrą ofertę,  którą umieścisz na swojej stronie www, FB i innych social mediach. Słowo klucz:  Inwestycja – nie wydatek . Pokaż, co zyskuje klient i jakie korzyści otrzymuje dzięki Twojej usłudze.
  6. Powtarzalność- projekt wnętrz, projekt budynku najczęściej jest oryginalny i niepowtarzalny jednak im więcej tworzysz, tym lepszy się stajesz. Im więcej czasu poświęcasz na projektowanie, tym lepiej będziesz mógł rozwiązać problemy klienta. Co to znaczy? Nie staniesz się Topowym projektantem w 5 minut. Jeśli  promujesz się w internecie,  musisz to robić regularnie i systematycznie. Nasycasz rynek stopniowo krok po kroku.
  7. Znajdź swój system zdobywania klienta – może to być mailing, polecenia, współpraca z partnerami z branży B2B. Ważne, aby ten proces stopniowo powiększał  bazę potencjalnych klientów.
tekst alternatywny
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial