Chcesz założyć i rozwinąć swoje studio projektowania wnętrz, ale nie wiesz od czego zacząć? Chciałbyś mniej pracować, ale więcej zarabiać? Zastanawiasz się, jak robić projekty wnętrz szybciej i nie martwić się o ilość klientów? Ten materiał będzie dla Ciebie. Wolisz...
Jesteś architektem wnętrz, masz własne studio projektowe i nie chcesz mieć problemów z ilością klientów. Rozumiem Cię w 100% i mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Jeśli dobrze zaplanujesz działania w sieci, możesz sprawić, że będą się do Ciebie zgłaszać przede wszystkim...
Mailowa oferta architekta wnętrz, jaką wysyłamy do swojego potencjalnego klienta to bardzo często pierwszy bezpośredni punkt styku klienta z projektantem. Warto zadbać o pierwsze dobre wrażenie. Ważne, aby nasza wiadomość pokazywała jasno – jak działamy, co...
Strategia marki projektowej jest punktem obowiązkowym dla wszystkich tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z prowadzeniem projektowego biznesu, jak i dla tych, którzy już prowadzą swoją firmę, zauważyli konieczność zmian lub całkowicie pominęli ten proces....
Przyznaj się – kiedy ostatnio robiłeś audyt firmy projektowej, którą prowadzisz? Jeśli nigdy lub kilka lat temu, to czas najwyższy to zmienić. Żeby zacząć jakiekolwiek zmiany, trzeba się zastanowić, gdzie jesteś teraz. Co już masz opracowane? Czego Ci w...
Projekt miał trwać 2 miesiące, trwa już 6 miesięcy, a Ty nadal zastanawiasz się, co zrobić, aby taka sytuacja się nie powtórzyła, jednocześnie wprowadzając mozolne, kolejne poprawki? Mogłoby się wydawać, że problem leży w procesie projektowym. Niewykluczone, ale dziś...
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcję społecznościowe, analizować ruch na stronie i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies?